Načini dostave:

Dostava na dom s kurirsko službo: Dostavo upravlja GLS kurirska služba. Pri nakupu nad 200 € zagotavljamo brezplačno dostavo. Paket dostavi kurirska služba na določen naslov v 3-5 dneh od prevzema. O prevzemu Vas bomo kontaktirali po e-pošti.

INFORMACIJE O PLAČILU DOSTAVI

1. Pri naročilu lahko določite način plačila, ki je lahko bančno nakazilo ali plačilo (v gotovini) ob prevzemu.

2. V primeru dostave na dom so zaračunane tudi stroške dostave, če je bil nakup opravljen pod 200 €. Stroški dostave v Sloveniji so naslednji: pri naročilah v vrednosti nad 200 € je v vsakem primeru brezplačna, pod 200 € znašajo stroške dostave 5 €.

3. Račun boste prejeli skupaj z naročenim izdelkom.

4. V primeru plačila z bančnim nakazilom:

Če izberete plačilo po predračunu z bančnim nakazilom, najprej morate nam nakazati znesek v vrednosti naročila in potem bomo predali naročilo kurirski službi.

Prosimo Vas, da skupno vrednost naročenih izdelkov in stroške dostave nam nakažete na transakcijski račun FirstPhone d.o.o. pri banki VÚB Banka na številko računa SK0602000000003934739558 in v namenu navedite številko naročila!

5. V primeru bančnega nakazila: za plačevanje morate vnesti številko in druge podatke Vaše bančne kartice in sistem banke bo opravljal plačilo. To pomeni, da spletna banka zagotavlja varnost plačevanja.

6. Plačilo ob prevzemu:

V primeru izbire načina plačila ob prevzemu plačate kurirju vrednost naročila in stroške dostave v gotovini.

Do plačila vrednosti izdelka in stroške dostave ne more Vam dati kurir naročeno blago.

a) Če so naročeni izdelki na zalogi v našem glavnem skladišču, jih predamo kurirski službi, ki jih dostavlja. Potrditev naročila, poslana po e-pošti vsebuje čas dostave in znesek, ki ga morate plačati (bruto znesek naročenih izdelkov + stroške dostave, če so nastale).

b) Če niso naročeni izdelki na zalogi v glavnem skladišču - o tem boste po e-pošti ali telefonu obveščeni - lahko spremenite Vaše naročilo. V primeru, če ne želite spremeniti Vaše naročilo, Vas bo naša služba za pomoč uporabnikom po telefonu ali e-pošti obveščala. Po dobavi izdelkov bomo predali izdelke kurirski službi.

7. Če želite spremeniti čas dostave, ki ste jo prej določili, morate kontaktirati službo za pomoč uporabnikom kurirske službe. Za spremenitev dostave morate dodati številko paketa, o katerem lahko izveste informacije, če kontaktirate našo službo za pomoč uporabnikom po telefonu ali po e-pošti.

8. Podatki kurirske službe:

Ime: GLS kurirska služba

Kontakt službe za pomoč uporabnikom: Telefon: +386 1 500 11 50* ali +386 1 500 11 90*, E-pošta: info@gls-hungary.com

Poslovalni čas službe za pomoč uporabnikom: 7:30 in 19:00 uro

9. Informacije o dostavi:

9.1. Brezplačna dostava: pri nakupu nad 200 €.

9.2. Stroški dostave: v primeru nakupa pod 200 € znašajo stroške dostave 5 €.

10. Pred dostavo Vas bomo obvestili o predvidnem času dostave po e-pošti ali telefonu. Vaša odgovornost je, da zagotavljate prevzem paketa v določenem času.

11. V primeru, če je prvzem paketa v teku dostave neuspešen, o tem Vas bomo obvestili po e-pošti ali telefonu. Kurirska služba je upravičena, da zaračuna dodatne stroške za ponovno dostavo.

12. Dostavo opravlja kurirska služba na naslov, katerega ste določili. Prosimo Vas, da vnesite naslov, kjer lahko zagotovite prevzem naročila. Ne prevzamemo odgovornosti za poškodbe in dostavne zamude, ki so nastale zaradi napačno določenega naslova.

13. Kurirska služba dostavlja izdelke osebi, ki je oddala naročilo. Za dostavo za druge osebe je upravičen le v tem primeru, če preda kurirju zasebno dovoljenje, v katerem je napisano, da je oseba upravičena za prevzem paketa. Kurir ni odgovoren za kontrolo resničnosti dovoljenja.

14. Ob prevzemu morate paket kontrolirati in če ste prejeli vse naročene izdelke, podpisati dokument o prevzemu. V primeru podpisanega dokumenta ne upoštevamo reklamacij o količinski primanjkljivosti.

15. Če ne želite prevzeti paketa, morate obvezno vpisati v obrazec vzrok tega. V primeru, če ne določite razloga ne prevzemanja paketa, v nadaljnem ne boste upravičeni za reklamacijo v zvezi z naročilom! Stroške dostave v tem primeru krije stranka.

16. Ob prevzemu paketa morate obvezno kontrolirati, ali so na računu ustrezni izdelki, ki ste jih naročili in so bili dostavljeni. V primeru probleme Vas prosimo, da kontaktirajte našo službo za pomoč uporabnikom v roku 24 ur, da lahko rešimo napako.

Vsebina košarice
  • 0
  • 0

Vsebina košarice:

Termék törölve. Visszaállítás
košarica je prazna