Pogosta vprašanja

1. Kako lahko naročim izdelke preko spleta?

Najprej se morate registrirati na naši spletni strani, potem lahko date izdelek v košarico in začnete naročilo. Potem imate možnost, da določite način prevzema in plačila. V našem sistemu bo naročilo prisotno, ko ste vnesli vse podatke pravilno in ste poslali naročilo.

V primeru, če je nastala kakšna napaka na spletni strani, bomo to sporočili oddelku, ki se ukvarja s tem. Na žalost ne morete oddati naročilo preko telefona.

2. Kje lahko pozanimam o stanju mojega naročila?

V primeru, če ste izbrali dostavo na dom, prosimo, da stopite v kontakt z našo službo za pomoč uporabnikom preko e-pošte ali telefona in Vam bomo posredovali informacije o trenutnem stanju naročila.

3. Kako lahko plačam moje naročilo?

Naročeno blago lahko plačate ob prevzemu z gotovino ali z bančnim nakazilom. V primeru bančnega nakazila morate znesek nakazati na transakcijski račun, ki je naveden v potrditvenem e-mailu.

4. Kakšno potrditev dobim, če sem oddal/-a naročilo uspešno?

Nekaj minut po naročanju Vam sistem pošilja samodejno sporočilo, v katerem najdete podrobnosti naročila. Potem Vas naši kolegi zmeraj obveščajo po e-pošti o trenutnem stanju naročila, primanjkljaju zaloge ali o pričakovani dobavi.

5. Kakšno možnost obstaja v primeru odstopa od pogodbe?

V primeru spletnega nakupa imate pravico do odstopa od pogodbe v roku 14 dneh od prevzema izdelka. Če ne želite izdelek in bi odstopili od pogodbe, prosimo Vas, da nam to v pisni obliki na naš e-poštni naslov sporočite. Izdelek nam pošljite po pošti in ko ga bomo prevzeli in ugotovali, da je nepoškodovan, bomo nakazali denar na Vaš transakcijski račun. Ne morete uveljaviti pravico, če ste naredili HiCare, Apple ID, Samsung Care in Mi ID, itd. uporabniški račun. V tem primeru velja naprava kot uporabljena.

6. Kako lahko spremenim moje naročilo?

Če želite spremeniti Vaše naročilo, prosimo Vas, da nam pošljite e-mail na naslov info@firstphone.si. Prosimo, da v predmet napišete tudi številko naročila, ki jo lahko najdete v potrditvenem e-mailu. V e-mailu sporočite, kaj želite spremeniti v naročilu. Naši kolegi bodo zabeležili spremembe in to bodo tudi potrdili v odgovoru.

7. Kakšni stroški bodo nastali, če izberem dostavo na dom?

Pri nakupu nad 200 EUR zagotavljamo brezplačno dostavo. V nasprotnem primeru, pri nakupu pod 200 EUR znašajo stroški dostave 5 EUR.

8. Naročen izdelek ni na zalogi, kdaj lahko pričakujem izdelek?

V primeru, če naročen izdelek ni na zalogi, lahko ga Vam dostavljamo po dobavi, ki je odvisna od našega dobavitelja. Splošna pričakovana dostava je približno en teden.

9. Naročil/-a sem izdelek, od naročila pa se je spremenila cena. Po kakšni ceni lahko dobim izdelek?

Naročen izdelek dobite po ceni, ki je bila aktualna takrat, ko ste ga naročili.

10. Napravo sem dal/-a v servis. Kje lahko pozanimam po stanju?

V primeru, če ste Vašo napravo dali v servis, prosimo, da kontaktirajte našo službo za pomoč uporabnikom po e-pošti.

11. Kako lahko kupujem kot podjetje?

Podjetja morajo registrirati na isti način kot fizične stranke. Najprej morate izpolniti podatke, pri imenu in priimku vpisati naziv podjetja, potem naslov sedeža, davčno številko, itd. V primeru, če ima Vaše podjetje davčno številko EU, naslova za izstavitev računa ter za dostavo ne moreta biti različna.

Vsebina košarice

Vsebina košarice:

Termék törölve. Visszaállítás
košarica je prazna