1. Uvod

Ti splošni pogodbeni pogoji vsebujejo pogoje uporabe storitve, ki jo nudi www.firstphone.si (v nadaljnjem besedilu "Spletna stran"). Tehnične informacije, potrebne za uporabo te spletne strani, ki jih ne vsebuje splošni informacijski sistem, so na voljo v informacijah, ki jih najde obiskovalec na spletni strani. Uporabnik spletne strani priznava in sprejme te splošne pogoje poslovanja.

2. Ponudnik

Ime: FirstPhone d.o.o.

Sedež: Bem József ulica 6, 1027 Budimpešta

Poštni naslov: Bem József ulica 6, 1027 Budimpešta

Naslov trgovine: FirstPhone mreža prodajaln

Ime predsednika: FirstPhone d.o.o.

Ime pravne uprave: Sodišče glavnega mesta

Davčna številka EU: SK:4120092933

Institucija vodenja računov: OTP Banka

IBAN številka računa (EUR): SK0602000000003934739558

SWIFT: SUBASKBX

BANK: VÚB Banka

E-poštni naslov: info@firstphone.si

Telefonska številka: +36 (1) 920 6666

3. Dejavnost na spletni strani

Malo- in veleprodaja mobilnih telefonov, tabličnih računalnikov, drugih naprav in dodatne opreme.

4. Pogoji uporabe

4.1. ODGOVORNOST

Uporabnik uporablja spletno stran v celoti na lastno odgovornost in se strinja, da ponudnik ne odgovarja za denarne in nedenarne škode, ki izhaja iz uporabe nameri, hude malomarnosti ali kaznivega dejanja, za kršitev pogodbe, s tem povzročeno poškodbe telesne celovitosti in zdravja.

Ponudnik zavrača vso odgovornost v zvezi s spletnim vedenjem uporabnikov, in da je uporabnik v celoti in izključno odgovoren za svoje ravnanje.

Uporabnik mora zagotoviti, da neposredno ali pri uporabi spletne strani ne krši zakon ali pravice katere koli tretje stranke neposredno.

Vsebine, ki jih lahko sprejmejo uporabniki z dostopom pri uporabi spletne strani (npr. komentarji) od ponudnika storitev upravičen, vendar ni dolžan preveriti vsebine, objavljene v zvezi s storitvami iskati znake opravljanje ima pravico, ne pa tudi dolžnost, nezakonito dejavnost in ne prevzema odgovornosti za njih.

Uporabnik razume in se strinja, da na spletni strani oddana naročila vključujejo plačilne obveznosti.

4.2. AVTORSKE PRAVICE

Celotna spletna stran (besedila, slike, grafični elementi itd.) so zaščiteni z avtorskimi pravicami, zato jih je prepovedano kopirati, spreminjati ali distributirati v komercialne namene.

5. Nakup na spletni strani

5.1. PROCES NAROČANJA

Spletna stran ponuja predstavitve izdelkov in možnosti za naročanje preko spleta za uporabnike. Za brskanje na spletni strani uporabite meni Uporabnik. Izdelki so kategorizirani po kategorijah izdelkov.

S klikom na ime kategorije boste videli seznam izdelkov v njem. Če se izdelki v določeni kategoriji ne prilegajo na stran, lahko uporabite številke nad in pod izdelki. Kliknite na podrobnosti izdelka, če si želite ogledati podrobno stran izdelka, kliknite na poimenovanje izdelka, kjer lahko poiščete podrobnosti in ceno izdelka, ki ga želite naročiti.

Na spletni strani je mogoče poiskati izdelek po ključnih besedah. Rezultati iskanja izdelka, ki ustrezajo iskalnim kriterijem, so navedene kot kategorije.

Izbrani izdelek lahko postavite v košarico s pomočjo gumba za košaro in z gumbom lahko nastavite želeno število kosov. Uporabnik lahko z vsebino košarice preveri izdelke, ki so v košarici. Tukaj lahko spremenite količino izdelka, ki jo želite naročiti, ali izbrišite določen predmet v košarici. Gumb za prazno kartico vam omogoča, da popolnoma izpraznite košarico. Uporabnik lahko klikne na gumb za naročanje, potem nadaljuje postopek nakupa. Kot drugi korak lahko vnesete podatke, registrirate in kupite brez registracije.

V primeru nakupa brez registracije mora uporabnik vnesti naslednje podatke: e-poštni naslov, ime, telefonsko številko, naslov za izstavitev računa in drugi naslov za dostavo. Poleg zgornjih podatkov je za registracijo potrebno geslo. Za uspešno registracijo si oglejte uporabniško e-pošto in spletno stran. Uporabnik lahko na zahtevo prekliče svojo registracijo po elektronski pošti pri ponudniku storitve, pri čemer se morate ponovno prijaviti za nov nakup. Uporabnik je odgovoren za skrivnost podatkov o dostopu. Uporabnik je odgovoren za posodabljanje svojih podatkov in mora o tem obvestiti ponudnika, če se seznani z dejstvom, da so njegovi podatki zlorabili tretji. V primeru pozabljenega gesla se na registriranem e-poštnem naslovu lahko zahteva novo geslo. Če se je uporabnik predhodno prijavil na spletni strani, se postopek naročanja lahko nadaljuje z navedbo e-poštnega naslova in gesla.

Kot naslednji korak, pri naročanju mora uporabnik izbrati ustrezen način plačila in dostave. Uporabnik lahko uporablja spletno stran s povzetkom, da preveri vse predhodno vnesene podatke in količino izdelkov, ki jih želi naročiti. Vnesene podatke lahko popravi uporabnik tako, da vnese še enkrat pravilne podatke. Če najdete vse, kar vam ustreza, lahko svoje naročilo zaključite tako, da pošljete naročilo. Prejeli boste potrditev na tej spletni strani ali po elektronski pošti. Če po registraciji naročila odkrijete nepravilne podatke (npr. v potrditvenem e-poštnem sporočilu), morate to sporočiti ponudniku brez odlašanja, vendar v roku 24 ur.

Ne glede na vaše naročilo lahko uporabnik dostopa do postavke menija, kjer lahko spremenite podatke o svoji registraciji in podrobnosti o naročilu, ki ga pošljete, in spremljate status Vašega naročila.

5.2. VEZANOST PONUDBE, POTRDITEV

Ponudnik storitve obvesti naročnika v 48 urah po potrditvi naročila. Če uporabnik v 48 urah ne prejme potrditve, je uporabnik izvzeta iz ponudbe in ni dolžan sprejeti naročenih izdelkov.

Potrditveno e-poštno sporočilo vsebuje podatke, ki ste jih vnesli med nakupom, informacije o naročanju, imena naročenih izdelkov, izbrane načine plačila in dostave, številko naročila in tudi pripombe uporabnikovih naročil.

Informacije o zalogah, ki so prikazane na spletni strani, so informativne narave in se obrnite na našo službo za pomoč strankam. Za informacije o zalogi, prikazane na spletni strani, nismo odgovorni.

5.3. NASTANITEV POGODBE

Pogodba je sklenjena v madžarskem jeziku. Predložitev naloge se šteje kot elektronska sklenjena pogodba za opravljanje storitev elektronskega poslovanja CVIII. iz leta 2001 o določenih vidikih storitev informacijske družbe. ureja zakon. Pogodba ureja vladni odlok 45/2014 (II.26.) O podrobnih pravilih za pogodbe med potrošniki in podjetji ter upošteva določbe Direktive 2011/83 / EU Evropskega parlamenta in Sveta o pravicah potrošnikov.

Ponudnik storitev poleg elektronske potrditvene e-pošte pošlje uporabniku drugo e-poštno sporočilo (ločeno potrditveno e-poštno sporočilo) v dveh delovnih dneh, s katerim bo ponudba uporabnika sprejeta, in s to pogodbo po prejemu posebnega e-poštnega odgovora ponudnika s strani ponudnika in ne v dveh delovnih dneh po prejemu samodejne potrditve naročila.

5.4. PRENEHANJE POGODBE

Pogodba, sklenjena preko spletne strani, ni pisna pogodba, ponudnik storitev ne izbriše, ni na voljo naknadno.

5.5 RAČUN

Ponudnik bo izdal papirnati račun, ki bo uporabniku v paketu poslan po prejemu ali dostavi z izdelkom. Če uporabnik zahteva naročanje ločenega računa za naročene izdelke, ga mora pri naročanju navesti v polju za pripombe.

5.6. Plačevanje

5.6.1. PLAČILO S PREDRAČUNOM

Vaše naročilo se lahko plačuje tudi preko bančno nakazilo na naslednjo številko bančnega računa:

VÚB Banka

FirstPhone d.o.o.

SK0602000000003934739558

SWIFT: SUBASKBX

Po prejetju nakupne cene se izdelek lahko prevzame ali pošlje.

5.6.2. Plačilo ob prevzemu

V primeru kurirske dostave na dom lahko stranka plača nakupno ceno kurirju v gotovini.

5.7. MOŽNOST PREVZEMA, DOSTAVA

5.7.1. DOSTAVA NA DOM S KURIRSKO SLUŽBO GLS

Dostavo opravlja kurirska služba GLS v delovnih dneh od 8. do 19. ure.

Uporabnik lahko določi dostavo na drugi naslov kot je naslov za izstavitevračuna. Če ta ni določen, ko oddate naročilo, lahko kontaktirate našo službo za pomoč uporabnikom po e-pošti, da uporabnik zahteva za spremembo.

Ponudnik storitve obvesti uporabnika, ko je predal paket kurirski službi.

Če dostava ni uspela, kurirska služba poskuša pošiljati paket naslednji dan. Če je to neuspešno, ponudnik storitve prekine naročilo brez dokončanja pošiljanja po vrnitvi paketa.

Po prejemu izdelka mora uporabnik preveriti, ali je izdelek pokvarjen. Če pride do poškodbe na embalaži proizvoda, lahko uporabnik uporablja protokol kurirske službe, ker kvantitativno in kvalitativno prevzem proizvodov potrjuje s podpisom izdelka kurirju, kar pomeni, da se po prejemu blaga ni mogoče pritoževati ponudniku.

Če ob prevzemu je vidno, da je embalaža ali izdelek poškodovana , ki je nastal pred prejemu blaga, izdelek pošljite nazaj kurirjem ali izmenjamo izdelek brezplačno. Ponudnik ni odgovoren za škodo, ki je nastala po prejemu.

Dobavni rok: 3-5 delovnih dni za proizvode na zalogi

Storitev - odsotnost drugačnega dogovora - po sklenitvi pogodbe brez odlašanja in v vsakem primeru pa v tridesetih dneh od stranke se da na voljo (dostaviti) izdelek. V primeru zamude ponudnika storitve lahko potrošnik določi rok. Če se ponudnik storitev ne strinja v razumnem roku, lahko potrošnik prekine pogodbo, ima pravico do odstopa od pogodbe, ne da bi prejem potrošnega materiala imel še dodatni rok, če je pogodba ali storitev zanikal določen čas izvedbe po dogovoru strank ali storitveni prepoznavno izvedbo pogodbe - naj bi bila zaključena - in ne v drugem roku.

6. Pravica do odstopa od pogodbe

6.1. IZPOLNJEVANJE PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE

Določbe te točke veljajo samo za fizične osebe, ki delujejo zunaj svoje obrti, poklica ali dejavnosti samokontrole, ki kupi, prejema, uporablja blago, naročila, se ukvarja z reklamno sporočilo, ki se nanašajo na blago, naslovljena uporabniku (potrošniku).

V primeru enega izdelka ali več izdelkih, ko je bil zadnji izdelek v dobavi, potrošnik ima možnost, da odstopa od pogodbe v roku štirinajstih (14) dneh od dneva prejema blaga od tretje osebe, ki ni prevoznik, brez navedbe razlogov.

Potrošnik uveljavlja svojo pravico do odstopa med datumom sklenitve pogodbe in datumom prejema izdelka.

Če želi potrošnik uveljavljati pravico do odstopa od pogodbe, se pošljejo (na primer po pošti, po telefaksu, po pošti ali elektronsko), kontaktnih podatkov, navedenih v odstavku 1 določil in pogojev za uporabo storitve vsebuje jasno izjavo o svoji nameri, da odpoveduje. V ta namen lahko potrošnik uporabi tudi izjavo o umiku, priloženo e-pošti, ki potrjuje naročilo. Potrošnik uveljavlja svojo pravico do odstopa v obdobju pred iztekom zgoraj navedenega roka, da pošlje svojo izjavo o umiku ponudniku.

Potrošniki morajo dokazati, da so uveljavili svojo pravico do odstopa v skladu z določbami oddelka 5.

V obeh primerih Ponudnik takoj potrdi prejem potrdil o umiku stranke po elektronski pošti.

V primeru odpoveda v pisni obliki v roku, je treba upoštevati veljavno, če potrošnik pošlje izjavo, v ta namen v roku 14 delovnih koledarskih dneh (do 14 koledarskih dni).

S poštnim obvestilom bo ponudnik storitve upošteval datum napotitve, po elektronski pošti ali faksu, čas pošiljanja e-pošte ali faksa za izračun roka. Potrošniška pošta je poslana kot priporočena pošta na pošto, ki dokazuje datum pošiljanja kot verodostojna.

V primeru odstopa naročnik naroči izdelek ponudnikove storitve 1066 Budapest, Teréz krt. 8. Pošljite nazaj na naslov FirstPhone - Mobil Plaza brez nepotrebnega odlašanja, vendar najkasneje v 14 dneh od datuma obvestila o umiku. Rok se šteje za izpolnjen, če potrošnik pošlje artikel poštnemu ali kurirskemu kurirju pred iztekom roka 14 dni.

Stroške vračila izdelka na naslov ponudnika storitve krije potrošnik, razen če se je družba zavezala k tem stroškom. Ponudnik ne more prevzeti paketa, vrnjenega s kuponom. Poleg stroškov vračila izdelka kupcu ne bomo zaračunali nobenih drugih stroškov v zvezi z umikom.

Če se izvaja v primeru pogodbe o opravljanju storitev po začetku opravljanja pravice potrošnika do odpovedi, se povrne razumne stroške družbe v računovodstvu.

Če potrošnik odstopi od pogodbe takoj, vendar ne kasneje kot 14 dni od obvestila o odpovedi potrošnikov prejema službe povrniti vsa plačila, ki ga je potrošnik, vključno s stroški prevozni (plača, od kršitve), brez dodatnih stroškov, ki se nanašajo nastale, da je potrošnik izbral način prevoza, ki ni najcenejši način prevoza, ki ga ponuja ponudnik storitve. Ponudnik ima pravico zadržati vračilo, dokler izdelek ni vrnil, ali Potrošnik ni potrdil, da ga je vrnil: Ponudnik storitev upošteva prejšnji datum.

Nadomestilo plača ponudnik storitve preko bančnega nakazila.

Potrošnik je lahko odgovoren samo za izčrpanost izdelka zaradi uporabe, ki presega uporabo, potrebno za določitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.

Pravica do odstopa se ne sme uveljavljati, če je potrošnik izdelek uporabil po preskusu, zlasti če je naročeni izdelek registriran pri proizvajalcu za blagovne znamke Apple in Samsung.

7. Jamstvo

7.1. JAMSTVO BLAGA

V primeru napačne navedbe Ponudnika lahko uporabnik uveljavlja zahtevek za zavarovanje proti podjetju v skladu z določbami zakona V. iz leta 2013 o civilnem zakoniku.

V primeru potrošniške pogodbe lahko uporabnik, ki je kvalificiran kot potrošnik, potrdi svoje garancijske zahtevke za pomanjkljivosti izdelka, ki so obstajali ob dobavi izdelka v obdobju dveh let od datuma prejema. Poleg dvoletnega zastaralnega roka se pravice uporabnika do uveljavljanja pravic ne morejo več uveljavljati.

V primeru pogodbe s potrošnikom lahko uporabnik uveljavlja svoje garancijske zahtevke v roku enega leta od datuma prejema.

Uporabnik se lahko odloči, da bo imel naslednje garancijske zahtevke: lahko zahtevate zamenjavo, razen če je izbira naročnika izbira stranke onemogoča ali so nesorazmerni dodatni stroški za podjetje.

Uporabnik lahko preklopi tudi na drugo upravičeno pravico uporabnika, vendar stroške dostave krije uporabnik, razen če je bilo to upravičeno ali dano poslovanju.

Uporabnik je dolžan razkriti napako takoj po odkritju, vendar najpozneje v dveh (2) mesecih od odkritja napake.

Uporabnik lahko uveljavlja svoj zahtevek za terjatev neposredno proti podjetju.

V primeru, da se dobava (tj. Dobava po prejemu) ne potrdi v šestih mesecih, se domneva, da je napaka obstajala v času dostave, razen če je takšna domneva nezdružljiva z naravo napake ali naravo izdelka. Ponudnik storitve je oproščen za garancijo samo, če je potisnjen, kar pomeni, da je prišlo do okvare izdelka po prenosu na uporabnika. Na tej podlagi ponudnik storitve ni dolžan ugovarjati uporabniku, če se izkaže, da je vzrok napake posledica nepravilne uporabe izdelka. Vendar šest mesecev po dobavi dokazno breme obrne, tj. V primeru spora mora uporabnik dokazati, da je napaka že obstajala v času izvršitve.

7.2. JAMSTVO IZDELKA

Garancija za izdelek se lahko pojavi samo, če imate napako (izdelek). V tem primeru se uporabnik šteje za potrošnika, po lastni izbiri, ali zahtevati odgovornost za izdelke.

Kot zahtevek za garancijo izdelka lahko uporabnik zahteva samo popravilo ali zamenjavo okvarjenega izdelka.

Izdelek se šteje za pomanjkljiv, če ne izpolnjuje veljavnih zahtev glede kakovosti, ko je dana na trg ali če nima značilnosti, ki jih je določil proizvajalec.

V dveh (2) letih po tem, ko je proizvajalec dal proizvod na trg, se lahko zahtevajo proizvodni zahtevki. Po tem roku bo izgubil svojo pravico.

Uporabnik lahko zahteva le garancijo izdelka proti proizvajalcu ali distributerju premičnega predmeta.

Uporabnik mora pri preverjanju zahtevka za garancijo izdelka dokazati napako izdelka.

Proizvajalec (distributer) je izvzet samo iz svoje obveznosti glede odgovornosti za izdelke, če lahko dokaže, da:

je bil proizvod izdelan ali izdan na trg za neposlovne dejavnosti, ali

napaka v času dajanja na trg ni bila prepoznavna glede na stanje tehnike in stanje tehnike

napaka izdelka izhaja iz uporabe zakonske ali obvezne regulativne zahteve.

Proizvajalec (distributer) ima zadostne dokaze, ki upravičujejo izjemo.

Zaradi iste napake garancije in garancijskih zahtevkov ni mogoče uveljavljati hkrati in hkrati. V primeru veljavne zahteve po garanciji za izdelek pa lahko uporabnik zahteva od proizvajalca zahtevo za garancijo na nadomestljenem izdelku ali popravljenem delu izdelka.

7.3. GARANCIJA

Kar zadeva zakonsko jamstvo za dolgotrajno potrošno blago, je bil Vladni odlok 151/2003. (IX.22.) Vladni odlok vsebuje predpise. (Oprijemljivo) področje uporabe uredbe se uporablja le za nove proizvode, ki se prodajajo na Madžarskem izključno na podlagi potrošniške pogodbe in so navedene v Prilogi k Uredbi.

Garancijska obveznost podjetja je oproščena le, če dokaže, da je vzrok za napako nastal po dobavi.

Za iste napake v uporabniški garanciji in odškodninski zahtevki, odgovornosti izdelka in garancijski zahtevki ob istem času, vzporedno ne trdijo drugače izhajajo iz roke garancijskih pravic potrošnikov 7.1. in 7.2. tega člena.

7.4. VELJAVNOST GARANCIJE, ZAHTEVE GLEDE GARANCIJE

Vaš zahtevek za garancijo lahko potrdi uporabnik pri naslednjih kontaktnih podatkih:

Ime: FirstPhone d.o.o.

Naslov sedeža: 1027 Budapest, Teréz krt 8. FirstPhone Mobil Plaza, Madžarsko

Telefonska številka: +36 (1) 920 6666

E-poštni nalov: info@firstphone.si

8. Priložnosti za pravno pomoč

8.1. MESTO, ČAS, NAČIN ZA PRITOŽBE

Uporabnik lahko ugovarja potrošniku glede izdelkov ali storitev ponudnika na naslednje kontaktne podatke:

Ime: FirstPhone d.o.o.

Poštni naslov: 1027 Budapest, Teréz krt. 8. FirstPhone Mobil Plaza, Madžarsko

Telefonska številka: +36 (1) 920 6666

E-poštni naslov: info@firstphone.si

Ponudnik mora pritožbo umakniti takoj, ko je to mogoče. Če ni mogoče takoj odpraviti ustno pritožbo, ali če uporabnik ne strinja z obravnavo pritožbe, narava pritožbe, je Protokol o pritožbi - ki je pet let, z vsebinskega odgovora na pritožbo.

Ponudnik sporoči kopijo zapisnika osebno, v primeru verbalnega pritožbe na mestu, uporabnik prenese, ali če to ni mogoče, mora biti v skladu s pravili, ki so opisani spodaj in nadaljuje s pisno pritožbo.

Ponudnik sporoča primer verbalnega pritožbe po telefonu ali drugih elektronskih komunikacijskih storitev, ki uporabljajo Uporabnik pošlje kopijo zapisnika zadnje časa za vsebinske odgovore.

V vseh drugih primerih ponudnik storitev nadaljuje v skladu s pisnimi pravili o pritožbah.

Pritožba je bila določena po telefonu ali druge komunikacijske naprave ponuja edinstveno identifikator službe, ki poenostavlja pridobivanje pritožbe v prihodnosti.

Ponudnik se vsebinsko odzove na pisno pritožbo, ki jo prejme v 30 dneh. Ukrep v okviru te pogodbe pomeni poštno dostavo.

Če je pritožba zavrnjena, ponudnik storitev obvesti uporabnika o razlogu za zavrnitev.

8.2. DRUGE MOŽNOSTI ZA UVELJAVLJANJE PRAVIC

Če se potrošniški spor med ponudnikom storitve in uporabnikom ne reši, je uporabniku omogočeno naslednja možnost izvrševanja:

Pritožba pri pristojnem okrožnem uradu kraja prebivališča potrošnika.

Postopek lahko začnete na naslednji spletni povezavi: Spletno reševanje sporov

9. Drugo

9.1. SPLOŠNI POGOJI UPORABE, SPREMENITEV CEN

Ponudnik storitve lahko spremeni sedanje splošne pogoje, cene izdelkov, s katerimi se trguje na spletni strani, in katere koli druge navedene cene kadarkoli, z učinkom za nazaj, sprememba velja ob objavi na spletni strani in velja le za posle po vstopu. Cene novih naprav, prikazane na tej spletni strani, vključujejo 22% DDV!

Za uporabljene in prepakirane naprave naše podjetje uporablja diferencialne davčne predpise. CXXVII leta 2007 o splošnem prometnem davku (v nadaljevanju: zakon o DDV) 213-227. § se lahko uporabljajo pravila o diferencialnem obdavčevanju, če davčni zavezanec ni oseba, organizacija ali davkoplačevalec, ki ni odgovoren za plačilo davka na proizvod, ki se je odločil za obdavčitev razlike v obdavčitvi za nadaljnjo prodajo.

Zaradi tehničnih razlogov ne odgovarjamo za cene, prikazane na tej spletni strani. Pridržujemo si pravico do preklica naročil po napačni ceni po obvestilu uporabnika. Pred naročilom natančnih cen se obrnite na našo službo za pomoč uporabnikom.

9.2. TEHNIČNE OMEJITVE

Nakup na spletni strani prevzame uporabnikovo znanje in sprejemanje priložnosti in omejitev spleta, zlasti glede tehnične uspešnosti in napak. Ponudnik storitve ne odgovarja za morebitne napake na spletu, kar preprečuje delovanje spletnega strani in nakup.

9.3. IZJAVA O VARSTVU PODATKOV

Izjava o varstvu podatkov prodajalca najdete na naslednji povezavi: Izjava o varstvu podatkov

10. Garancija

10.1. GARANCIJA OD PROIZVAJALCA (1,2 OZ. 3 LETI)

V primeru garancije od proizvajalca bo izdelek pokrit s polno garancijo 1, 2 in 3 leta, odvisno od proizvajalca. V tem primeru okvare pošiljamo kurirsko službo za naslov uporabnika za prevzem napačnega izdelka. Navedena garancijska doba velja samo za glavni del, dodatna oprema naprave (slušalke, baterije, polnilnik, zadnji pokrov itd.) običajno prinesejo garancijsko obdobje od 1 do 12 mesecev. Za več informacij obiščite spletno stran proizvajalca ali službo za pomoč strankam.

10.2. FIRSTPHONE GARANCIJA (2 LETA)

V primeru garancije FirstPhone se garancijska popravila naprave lahko uveljavijo preko poslovnega omrežja FirstPhone, za katero velja 1 letna polna garancija + 1 letna garancija samo za napake programske opreme. Navedena garancijska doba velja samo za glavni del, s 3-mesečno garancijo za dodatno opremo (slušalke, baterije, polnilnik, zadnji pokrov itd.).

Ti splošni pogoji začnejo veljati dne: 2018.01.25

Vsebina košarice

Vsebina košarice:

Termék törölve. Visszaállítás
košarica je prazna